lördag 23 januari 2016

The bucket-list

Tänkte det var dags att presentera min bucket-list som jag skrev samma kväll jag fick beskedet. Den har uppdaterats sedan dess och det finns självklar mer jag vill göra men detta är i alla fall en början. Om ni känner att ni kan hjälpa mig uppfylla något av dessa önskningar eller vill göra det med mig, så hör gärna av er.
  • Flyga luftballong (Är på gång. Skulle ha flugit förra sommarn men blev inställt pga väder, så det kommer att ske här i vår)
  • Gosa med en tiger 
  • Date med Gustaf Skarsgård 
  • Kandidatexamen i Historia 
  • Resa till : Rom (åkte jag till mellan behandling 6 och 7 förra våren),  Danmark, Nya Zeeland,   Prag, London ,Liverpool, Skottland, Irland, Island, Gå Inka-leden, åka Transsibiriska järnvägen  
  • Bli förälskad  
  • Bli bonus-mamma 
  • Gifta mig 
  • Bli skuldfri 
  • Hitta ett arbete som förstår min situation 
  • Slippa vara ensam 
  • Skriva en barnbok 
  • Skriva min biografi 
  • Återuppta teater 
  • Vara med in en film (gärna en biroll)  
  • Lära mig laga: Bearnaisesås, Hollandaisesås, Dumpling, Surdegsbröd, Pasta, Mer Italiensk och Asiatisk mat
  • Fotografera mera och gärna en utställning INNAN jag dör. 
  • Ge människor mer komplimanger 
  • Rensa ut alla negativa saker/människor ur mitt liv 
  • Uppfylla så många drömmar, stora som små, jag bara hinner!! Oavsett om de är nedskrivna eller ej!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar